Wednesday, August 26, 2009


FINE! but i just couldn't help but to know their story. I know it's really none of my business and I shall respect their privacy or something but I don't go stalking them anyway or something. But--I just couldn't help myself.

So here are some of the pictures I found over at a site my good friend, Trisha Zayco, introduced me to. God, it's so addictive and some things are mean!

BTW, Josh and Hayley admitted they dated until fall of 2007.

MAN. awwww! :)

THIS. I WANT . I WANT. I sighed as soon as I saw this picture! :D hahaha! I LOVE THEM! they make good music together.

AND THIS MADE MY HEART BEAT EVEN MORE. Emo much. hahaha! God, they really have been in love. It's really precious to see two people who are really on love. I don't care if it's young love or anything. I still love the both of them!

THIS SO JUST SO FUNNY! The picture is a date to Melting Pot and Hayley brought Chad there! hahaha! I love this. :D


and there's more coming up! hahaha!

I apologize for anyone who will get irritated or pissed off or anything negative. :D

Source: Parasecrets.


Friday, August 21, 2009

heart breaking...

"Can't make my own decisions or make any with precision
Well maybe you should tie me up so I don't go where you don't want me
You say that I been changing, that I'm not just simply aging"

"If God's the game you're playing, then we must get more acquainted,
It must be so lonely... to be the only one who's holy
It's just my humble opinion, but one I firmly believe in
You don't deserve a point of view, if the only thing you see is you. "

--it's hurtful dear. he's too good to keep your words alive.the perspective is fresh but i don't know if i'm going to love it. but if every sad song is about him i'll risk the hearing and breaking. so what i read might be true. your brand new eyes might be about loving someong and hating him...

:'( Goodnight.


"When you finally decide it's worth the pain.
I'm here. I never went anywhere
Growing older, I never thought that I
Would look back and not regret a thing "

--that is totally saaaddd! I'll just hug you if you're close. Seven Years in The Making. I'll wait til i hear it.

Wednesday, August 19, 2009


i have been reading too much fanfictions lately and i have read a part and realized at the same time that..


may be about

loving chad


hating JOSH.

:| that would totally break me. :)

BUZZZZing over at Buzznet. :D

Sunday, August 9, 2009


Aw. I hate this feeling. I hate the feeling of seeing two people so perfect for each other but not ending up together. You know what I mean. It's not really the "end" yet but it just sucks that they're not together. It's just like a puzzle fits so right but the picture doesn't really fit. No, scratch that. The picture is perfect too. Ugh. I hate it. He obviously care. I mean come on. And I don't know what happened to her.

I wish perfect picture puzzles were just easy to maintain. And I hate how the eyes can say so much of ones inner thoughts.... or feelings.

It's like Justin and Britney, Bea and John Lloyd, Ella and Wu Zun or Josh and Hayley.

It just makes sense and yet it doesn't.

:| oh. ayeenatienza

Friday, August 7, 2009

My Heart...

damn. i just finished watching some of the final riot performances. PARAMORE rocked my night and i promised that i would just check my damn mails but i end up watching because twitter is dowwnnn!! and i wouldn't be able to express on how much i have fallen for Josh Farro! I heart you! hahaha!! I'm just drawn to him! Really! hahaha! I love their sincerity in music. I feel it here with my earphones! darrrnnn!

So anyway. I have set up standards for new crushes and likes!! Josh's fault. I want someone who has sense of humor but not the one that everyone likes.. i don't want them to be OVERLYFRIENDLY! hate that. hahaha! Specially when they treat you really sweet and then expect nothing from you! THAT'S TOTAL CRAP!! don't make any connection if you don't want to!! you're just wasting someone else's affection!! but i don't want them to be snob either.

I want a musician who can write songs. Words may be flowery but i want those that touch my soul. ugh. i wanna know how he feels.. through writing. i was browsing through some blogs a while ago and i have read something about being apart from the girl. god, i felt his pain! specially that line where he said "Since when did loving me become such a fucking chore? I never looked at it that way, but she thinks that she has to work to keep my love with only her." damn. it hit me.

so all that i am trying to say here is.. I'm totally smitten by Josh! seriously. he's like my newest addiction although my eyes met him years ago in monitor screens and tv screens and earphones and prints and everything else. but it just hit me now.

So twitter.. you suck! I wanna tweet about this: I wish it's your voice that's singing me to sleep. you're my lullaby. and i wanna see you in my dream! i'm obsessed. haha! kidding. i'd prefer addicted!

you made me happy tonight. i might be sad when i wake up.
it scares the hell out of me.

i write to remember.


Thursday, August 6, 2009

Throwing Punches

I have been feeling a bit sad lately. Oh. When did I ever feel so happy? You know what? That's the bad thing about being happy. When you're happy.. you just have to look forward to that bad thing that's just about to happen. Just like what I have heard in the radio... "You can never just be happy." Cause you can't certainly have have everything.. something has to really messed your life up.

So anyway, I don't know if I'm just reading too many books lately or I've been taken away by this stupid story I'm making in my head. I just feel down? I feel like I should have tons of stuff in my hands but I just can't feel anything.

and I just feel so inferior.
and I've never felt this inferior in my whole life.

:( sad.

btw, I'm making a story in my head that I can relate to the song "You Belong With Me" by Taylor Swift. But the two girls are sister and one is hilarious! as well as the guy. hahaha!

You're so hateful sometimes
Throwing punches at lies
Fall from somewhere above
Just to say you're in love